Inloggen

Welkom op Expertis-thuiswerkplek.nl; de plek waar je alle benodigdheden voor je thuiswerkplek kunt bestellen.

Bezoek je voor de eerste keer deze shop?
Klik dan op "wachtwoord vergeten", dan kom je bij een scherm om je account door middel van het invullen van je gebruikersnaam te activeren. Hierna ontvang je een email om je wachtwoord zelf in te geven en kun je aan de slag!

Login
Wachtwoord vergeten?

Veelgestelde vragen

Algemeen

Worden de producten mijn eigendom?

Nee, alle thuiswerkmiddelen blijven eigendom van Expertis. De medewerker krijgt de middelen in bruikleen.

Wat mag je kiezen?

Elke medewerker kan kiezen voor: - één zit-sta bureau met bladkleur naar keuze, - één BMA Axia 2.5 bureaustoel rugleuning zwart netweave, zitting zwart, het bureau en de bureaustoel zijn van hoge kwaliteit en kunnen tenminste 15-20 jaar meegaan.

Mag ik ook zelf elders artikelen aanschaffen?

Nee, de middelen voor de thuiswerkplek kunnen alleen worden geleend via Thuiswerkplek.nl. Zo weten we dat ze aan de Arbo richtlijnen voldoen en hoeft er niet op locatie een check plaats te vinden.

Bestellen

Mag ik zelf kiezen wat ik wil?

Jazeker, je mag zelf een keuze maken uit de producten die in de webshop staan. Selecteer items die het thuiswerken voor jou prettiger maken. De producten die in deze webshop staan voldoen aan de Arbo richtlijnen.

Wat als ik nu 1 item kies en later nog bijvoorbeeld voor een zit-sta bureau in aanmerking wil komen?

We houden bij wat gekozen is. Elke medewerker mag 1 bureau en 1 bureaustoel. Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor onze logistiek.

Levering

Wanneer worden de spullen geleverd?

Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor onze logistiek. Gemiddeld zit er op het meubilair en toebehoren een levertijd van 4-6 weken. Voor het aflevermoment van het meubilair wordt een afspraak met jou gemaakt en helpt de monteur bij het monteren. Onze planning zal tijdig contact opnemen m.b.t. het levermoment. De IT producten worden via een pakketdienst bij je thuis bezorgd.

Vragen of problemen na levering?

Mochten er onverhoopt problemen optreden na levering, of je hebt vragen over bepaalde artikelen, vragen we je om rechtstreeks contact zoeken met onze leverancier Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl. Binnen 48 uur (werkdagen) zal er dan contact worden opgenomen.


Bij wie kan ik terecht  met vragen omtrent mijn bestelling of de geleverde items?

Hiervoor kun je contact opnemen met Thuiswerkplek.nl in Elst, door gebruik te maken van het contactformulier dat je aantreft bij het item “Contact en Service”.  

Levering uitstellen
Bij ziekte in de zin van koorts in combinatie met luchtwegklachten kan in gezamenlijk overleg worden besloten om de levering van de thuiswerkplek uit te stellen. In dat geval zullen wij hierover nadere afspraken met je maken, zoals het vaststellen van een nieuwe datum.

Terug naar boven

Thuiswerkplek(vergoeding)

Ben ik verplicht om een thuiswerkplek in te richten?

Ja, als je structureel 1-2 dagen thuis wilt blijven werken. Werkgever én werknemer zijn namelijk verantwoordelijk voor een goede inrichting. Heb je twijfels of vragen over de inrichting van je thuiswerkplek, neem dan contact op met laura.lammerts@expertis.nl of 06-82637576. 

Schade, defect en garantie

Wat moet ik doen als er iets stuk is gegaan?

De middelen zijn van hoogwaardig kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets stuk gaan na deugdelijk gebruik, neem dan contact op met Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl.


Wat als mijn IT product stuk gaat en de garantietermijn is al verstreken?

Bij IT producten kun je via contact@thuiswerkplek.nl aangeven wat stuk is. Vervolg acties zijn in overleg.

Mijn zit/sta werkplek gaat niet meer omhoog. Wat moet ik doen?

Wanneer de zit/sta werkplek tijdelijk van de stroom af is geweest, kan het voorkomen dat de werkplek niet meer omhoog of omlaag gaat. Dan kun je het volgende doen:
  1. Stroom een paar minuten van de werkplek af.
  2. Naar beneden toets inhouden, totdat werkplek helemaal beneden is.
  3. Naar beneden toets 10 á 15 seconden inhouden als de werkplek helemaal beneden staat, zodra gereset zal de werkplek nog iets naar beneden gaan en weer een stukje omhoog.
  4. Nu kun je de werkplek weer omhoog en naar beneden doen.
Mocht dit alsnog niet helpen, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl.

 

Beëindiging

Wat gebeurt er als ik tussentijds uit dienst treed?

Als je uit dienst gaat, wordt er door het verhuisbedrijf een afspraak gemaakt om de geleende middelen op te halen. Opzeggingen lopen via HR van Laura Lammerts (Laura.lammerts@expertis.nl. Mocht je liever de geleende middelen kopen, dan betaal je daarvoor geldende restwaarde. 

Kan ik de producten (deels) inleveren?

Ja, als je je werkplek in je nieuwe woning geen plek kunt geven, worden de in bruikleen gegeven middelen opgehaald.

 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.